Hör och häpna!!!

Träffade min coach Anna idag  hör och häpna...JAG ÄTER FÖR LITE!!!!
(söta Päivi var oxå med)

Jag fick föra dagbok i fyra dagar över vad jag äter så nu ska
jag äta tre matlådor i stället för två + alla andra mål.

Bäst att springa bort till maxi och köpa till matlådor =)

I vanliga fall så gör jag ca 17 - 18 matlådor på lördag eftermiddagen
10 till mig, 4 till Ingemar och 3-4 st till Jonathan
och nu blir det 23 matlådor. Vad ska jag stoppa i dem??????

Är det någon som har  förslag på bra måltider? Just nu kör jag med
fläskfile, kycklingfile, quorn, skinka,kassler, köttfärs ( kan inte äta fisk) 
pasta, bulgur, quinoa............
Tar tacksamt emot förslag!

Ha det/Kram Ewa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0