Fredag

Tjoho!!! Fredag idag! Skit götth som alltid.

Jag har ätit lunch idag med Susanne  och Helen
på Bella Notte. Inget jag kan rekommendera men jag gillar inte fisk
och inte köttgryta med oliver...höll på att spy. Kanske det är bättre
lunch nästa gång vi är där men det är ju så att gillar man inte maten så
gör man inte. Susanne och Helen tyckte det var skitgötth och glufsade
i sig som ett par hästar och jag åt sallad som en kanin ......75:- för sallad =(

I kväll blir det sallad igen med rödvin dvs om Ingemar köpt hem något.
Salladen ska jag köpa på Burger king den är god.

I morgon blir det att hälsa på mitt älskade barnbarn Hugo. =)

Skulle ha träffat Ninja idag men det blev inte så ...hon och jag får
träffas en annan dag.

Emmelie har möblerat om i sin lägenhet och jag är jätte nyfiken på hur det ser ut Nu.
Säkert är det snyggt.

hej svejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0