God Morgon alla!

i dag är det sitt och lätt gympa med tanterna i gamla stan.
Efter den här gången är det bara 3 gånger kvar sen efter jul så ska jag nog
bara ha sitt gympan. Det blir så stressigt för efter gympan är jag hemma ca halv ett
och då ska jag äta, duscha och börja jobba klockan två. Om jag bara har sitt gympan
så är jag hemma kvart över 11. Det blir så mycket bättre.

Läste i min dotters blogg att hon ska gå modevisning. Jätte roligt att höra.
Mli får många roliga erbjudande som kanske inte alla får precis.
Att hon är snygg det har hon efter mig =) Vad stolt Ingemar ska bli när han får höra det
men han blir nog inte förvånad.

Läste i Elins blogg att hon ska baka hela veckan för hon och Sebastian fyller
år nu så vi ska dit i helgen och smaska.
Det är kul när ungdomarna vill baka och greja tycker jag och Ingemar är jätte stolt
över Elin.

/hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0