Har inte tid =( känns det som

vad ska jag med blogg till???? Jag bara undrar....har knappt tid att skriva här
alltid är det något annat Träning, jobb, mat och städning.

I går kom Elin och Hugo till mitt jobb och hälsade på. Kul att hon vill
träffa mig lite då och då. Jag tycker att vi fått bra kontakt Elin och jag =)

I dag ska jag och Jonathan till mina föräldrar och äta middag.
 Jonathan har beställt köttbullar.
Hoppas bara jag får upp honom ur sängen han har de senaste dagarna vänt på dygnet.
Men va faan ....de ska väl ha det lite götth de oxå.

I morgon ska jag hämta Tindra på dagis och hon ska vara till söndag kväll. Det blir kul.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha jaa han tycker de e skit tråkigt o gå i affärer med mig!!okej vilken tur vi får åka in o shoppa lite nån gång =)

2008-10-30 @ 14:37:37
URL: http://elinramberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0