Huvudvärk! =(

Jag har huvudvärk i dag oxå....inte lika kraftigt som igår men ändå.....
Jag som aldrig har huvudvärk annars Hm............

Ska ta det lugnt nu på förmiddagen så att jag kan jobba i eftermiddag.
Jag ska vara själv idag på jobbet......ganska skönt tycker jag då ser man
hur mycket man klarar själv utan hjälp. Det är ju bara min andra vecka så
vi får se hur det går.

I helgen ska Jonathan sova hos Sebastian och Elin så vi ska passa på att
bjuda hem Billy och Helen. Tänkte bjuda på tacogratäng med fläskfile. Låter
hur gott som helst. Vi får se om de kommer de har inte tackat ja än.
Annars blir det bio "Rallybrudar" den vill jag gärna se.

Nu ska jag vila mig lite så inte mitt huvud går i bitar.
Hej svejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0