Shopping

Idag har min man och jag varit på stan och shoppat lite.- T.o.m. Ingemar...
det vill inte säga lite =)

Jag köpte ett par mörkblå jeans som kostade 399:- oxh när vi kom
 fram till kassan var det 25% rabbat. Götth!

Ingemar köpte svarta jeans, svart t-shirt med vit logga och svarta kalsonger
HM....undrar om han har sorg =) skoja bara. 

Sedan åkte vi en sväng till vårt lilla barnbarn Hugo...han
e så goer den lille dregel pellen. Puss på dig Hugo

Sedan var det bara att åka hem och ställa sig vid spisen så nu har
jag gjort 14 matlådor till nästa vecka =) jag är inte riktigt klar men
får ta det i morgon för nu ska vi till Mjölby på kalas.
Det är Ingemars brors fru som fyller år och så har deras son nyss fyllt 19.

Vi ses en annan dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0