sliten.....varför?

Den här historien fanns på min dotters blogg:

"Höjden av storhetsvansinne:
En mygga flyter på rygg i Göta Kanal med ståfralla och skriker:
-ÖPPNA BRON, ÖPPNA BRON!!!"

hihihi..............................

Hon ska gå modevisning idag och jag håller tummarna!

Själv så ska jag ta det lite lugnt då jag känner mig lite sliten.
Undra varför?
Men det är ett evigt flängande hit och dit. Egentligen skulle jag ut
till Korpen och träna bröst och rygg + intervall  men jag tar en vilo dag idag =)
skulle nog behöva sova lite...........

I kväll ska jag göra nya naglar. Götth! Det ska bli spännande för jag ger alltid
Virre fria händer

Kommentarer
Postat av: Emmelie

det gick bra på modevisningen som ni såg.

I januari ska jag upp till stockholm och då ska jag och annie leka med smink och fotografering. Vi har en skitcool idé till en fotosession, men det är hemligt än så länge =)

2008-11-13 @ 00:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0