Så här skrev min dotter i sin blogg "hon är så rolig" Du fick latmasken av mig *hihi*

Latmasken.
Vem uppfann den? Om man håller ordning i sin lägenhet varje dag, går ut och går,
äter nyttigt och skriver en blogg varje kväll om alla sina tankar, skulle man ju må hur bra som helst!

Men istället kliver man över blöjor här och där, "glömde" rensa kattlådan en kväll, sitter i soffan hela kvällen och klagar över att det inte finns något att göra. För att döda rastlösheten går man till köket och bakar en tårta
som det bara finns lite gräddspår kvar efter senare på kvällen.
Efter det blir det ryggläge i soffan där man gnäller över hur tjock man är och undrar varför alltid magen hänger ett par centimeter över byxkanten. Jag och min syster var och simmade igår, och det tog bara 40 minuter att simma nästan en kilometer. Och det var inte ens jobbigt. Jag känner i armar, axlar och ben att dom musklerna jobbat lite mer än vanligt.
Varför man inte gör det oftare vet jag inte. Jag ska försöka nu faktiskt.

Har ni sett den reklamen för Bio-T eller va fan det heter?? Den tjejen som går nerför trappen med kort tröja och en kjol...... Hon är ju alldeles degig och passar inte alls i de kläderna. Men efter Bio-T är hon smal som en sticka och skitsnygg i kroppen. Jag känner mig som hon som går nerför trappen... *hihi* Jag passar inte alls i såna kläder....
Förr gjorde jag det och det är så jag vill se ut idag..

Och nu när man har skaffat sig en karl kanske man skulle forma till sig så man kan vara fin för honom, även om han tycker det är bra som det är.. Men om man ska överraska honom och stå framför honom i sån sexig utstyrsel, med nätstrumpbyxor å grejer vill man ju inte se ut som en kassler ju....

Igår tittade jag på Top Model och åt chips lixom.... Jag har ingen självdiciplin överhuvudtaget =) Vad ska det bli av mig? Jag skyller allt på latmasken...

"Det var en kille som hette Bo som varje dag cyklade över en bro.
Varje gång han passerade den skrek han: -Hej, jag heter Bo och jag cyklar över en bro!!
En gång mötte han en skönhet på bron och blev blixtförälskad.
De bestämde sig för att träffas senare på kvällen under bron där det var mörkt och ingen kunde se dem.
På kvällen möttes de, fast det var ett problem: -Jag har mens så du får köra in den där bak.
 -Visst, sa Bo, inga problem. När de stod där och gökade kunde Bo inte hålla sig, utan ropade:
 -Hej, jag heter Bo och jag har sex under en bro! Då ropade skönheten:
 -Hej, jag heter Kjell och jag är utklädd ikväll!" --------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0