onsdag 1 Juli

Det är första dagen på jättelänge som jag inte har
något inplanerat  :) Vad händer då????

Jag blir rastlös............

är ju van att det alltid ska hända saker omkring mig.

Nu ska jag in i duschen  sen blir det nog en fika paus
det är det man gör när man är rastlös "äter" *L*

Träffade söta Anna igår och hennes dotter Emelie, de var
och hälsade på ........Emelie skrev in sig på skolan och
satte upp sig på  en körlektion.
Vi pratade  lite träning Anna och jag.......dax att börja efter semestern.
Jag var ju igång lite för ett par veckor sedan men sen kom
värmen och då la jag av. Så typisk mig.

Nu har jag lagt ner allt vad träning, promenader och mat heter
det får bli i augusti



/kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0