Vad är det för fel????

I bland så undrar jag hur man är funtad i huvudet?????

Jag vill börja ta morgon promenader och träna igen och ju mer
jag tänker på det desto latare blir jag .........Hm............och ju mer
jag tänker att jag ska äta nyttigare ju mer svullar jag......
Usch jag blir så trött.
Vem kan hjälpa mig att få bort LATMASKEN??? eller som min
dotter skrev i sin blogg:
Vem uppfann latmasken?

Man kanske skulle tänka tvärtom?!
jaja nån dag kanske......

Har haft tvättstugan idag och det var inte lite det men
nu är det klart.*L*

i kväll blir det nya naglar :)

/pözz

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Jag läste faktiskt om det där på aftonbladet.se en gång. Man sätter helt enkelt upp för tuffa krav på sig själv. Oftast är det i paril/maj man börjar för man vill vara snygg på sommaren. Men börja jättejättesmått.

Till exempel: Bara äta godis på lördagar. Istället för att aldrig mera äta något sött, vilket itne går att hålla.

osv...

när du har klarat av det första lilla, tex att du bara äter sötsaker på lördagar och det inte är nåt problem, då tar vi nästa pyttegrej: Inte äta efter kl 19. blir man sugen på nåt efter 19 ta bara en kopp te...

2009-06-15 @ 20:00:39
Postat av: Nina

Det bästa är ifall du kan promenixa ihop med någon på morgonen. Då har du en tid att passa och en människa att träffa. Då blir promenaden lättare att sköta...



Annars kan jag börja ringa dig varje morgon 05:30 när jag går ut så du vaknar till och får en kick i ärslet :P

2009-06-16 @ 07:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0