Första helgen i stugan!

Vi åkte ner fre 8/5 i ösregn........

Bäddat färdigt...ser Ni vilka fina påslakarn vi har...Scania...hm....

Så här trångt är det i vår lilla stuga......

Spisen...ja jag skulle tippa på att den är från 1945 :)

Ingemar gör iordning den fina oljelampan vi fick av Sophie.......

Poker bordet.... :)

Och så snygga jag förstås.......

Nämen en bild till.....inte illa

Nu är den fina oljelampan på plats

Stor städning på lördagen.....det behövs kan jag säga...efter en vinter

Min fina blomma...ser lite ensam ut....får nog köpa till lite

klippa gräset och räfsa behövs det med

Sopa taket rent från löv,kottar,barr.........



Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken snygg donna det var på bilden=)

Ohlala





2009-05-11 @ 09:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0