Jag e bäst

Jag e bara så bäst....efter en 4 dagars lååång helg i stugan med
lata dagar har jag inte gått upp ett gram!!!? Men hallå.......är det verkligen jag  =)

jag tog ju ios promenader och hade inte köpt med något godis ner bara nötter.

Jag satt och bläddrade i gamla tidningar som jag hade slängt ner
i  en påse....det var en bilaga till aftonbladet Hälsa.

Där var det en artikel med  Martin Lidberg "tajta till kroppen" jag läste igenom den artikeln och
bestämde mig för att köra den. Fyra veckor skulle man hålla på =)

dag 1 promenad 50 min
dag 2 promenad 30 min (powerwalk)
dag 3 vila
dag 4 promenad 75-90 min

osv.......efter varje pass 50 situps och armhävningar

ingen dag var den andra lik...jag tror att det passar mig. Just nu så känner jag inte för att dra till
Korpen och träna men träna behöver jag och då kan detta passa.

Måste berätta att jag provade några veckor en diet som heter LCHF......passade mig ganska bra men efter en och en halv vecka fick jag halsbränna...kanske beror det på att det är för mycket fett.

Nej jag håller mig till GI tänket =)

/hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0