Anna och Päivi

Jag har haft möte med Anna =) min coach!(hon är så söt och även söta Päivi var med och peppade mig)
Jag beundrar henne för att hon inte ger upp på mig =).
Hur som helst så har vi lagt in lite mer intervall och mera övningar och sedan ska jag gå till jobbet.(Inte ta bilen)
Då blir det promenader 1 timme varja dag. Götth! eller?
Så här ser mitt nya schema ut:

Måndag: Ben+Mage. Promenad till och från jobbet
Tisdag: Vila
Onsdag: Triceps+Biceps. Intervall 30 minuter. Promenad till och från jobbet
Torsdag: bröst+ Rygg. Intervall 30 minuter. Promenad till och från jobbet
Fredag: Axlar. Intervall 30 minuter. Promenad till  och från jobbet
Lördag: Vila
Söndag: Morgonpromenad 1 timme. Triceps+Biceps. Intervall 30 minuter

Där fick jag lite att bita i.....*hihi*
Jag ska lyckas att hålla detta /hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0