Det händer inte så mycket!

Det händer inte så mycket i mitt liv just nu.....mer än träning och jobb......sen slappar jag ganska mycket =) som min dotter Johanna sa igår: man ska ju njuta av livet oxå =) sant sant PÅ måndag ska jag träffa min coach igen det går inte så bra just nu med resultaten =) så vi ska lägga upp ett nytt program ett riktigt tufft ett så lat masken i mig tuppar av och dör!!!!! jag hade bestämt mig för att gå till jobbet varje dag för det tar bara 30 minuter ganska lagom tycker jag.....................det blir 2*30 minuter alltså en timme per dag. Perfekt tyckte min coach!!! Men varför ska man gå när man har bil...säger min latmask ( kanske jag skulle be Ingemar ta med mina bilnycklar när han åker till jobbet så har jag inget val än att traska =) Livet är hårt/hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0