NY vecka!

I lördags så var min man och jag i Linköping och hade ett shoppingrace.
Så nu är nästan alla julklappar klara =)
Det gick åt några tusen kan jag säga. När vi var klara och hade ätit färdigt äkte vi
till Fredrik och Kirsi.  De bor i Lambohov. Vilken super lägenhet. Jag blev så avundsjuk....så mycket yta vill jag oxå ha. Felet med oss är att vi har för mycket saker. Jag får nog ta och röja en dag när inte
Ingemar är hemma för han vill inte kasta saker.

NU ska jag duscha.....har precis kommit hem efter träningen. Återkommer om en stund.

Kommentarer
Postat av: Elin

du har blivit utmanad!kolla min blogg =)

2008-11-25 @ 14:21:06
URL: http://elinramberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0