Träning!

I dag måste jag bara ut till Korpen och köra ett pass...jag kunde inte träna i måndags så
nu får jag köra den träningen oxå. Puh!

Jag ska träna ben och mage = måndags träning
bröst, rygg och intervall = onsdags träning
Min coach

Min glada coach Anna

Nu har jag varit hemma ett tag efter träningen duschat och ätit mat. jag har fått jordens huvudvärk?!
Jag som aldrig brukar ha ont i huvudet. Jag kanske skulle ha skippat träningen och gått å lagt mig en timme
som jag tänkte först men man vill ju vara duktig.

Eftersom jag bestämt mig för att vara positiv så är jag glad att jag har ont
i huvudet för då vet jag att det inte bara är sågspån =D

Kommentarer
Postat av: Elin

va duktig du är!!=)

2008-10-15 @ 08:46:35
URL: http://elinramberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0