Var är min energi???

Jag undrar var min energi har tagit vägen?? Jag skulle ju promenera
lite varje dag för att tajta till kroppen lite....
men det finns inte i min värld nu att motionera. Jag skulle verkligen
behöva för jag ser ut som ett fetto utan muskler....suck.....

Bara att invänta energin och börja då...inte så mycket att göra åt.

Hittade ett par bilder som  jag glömt att lägga upp här

Mina naglar som jag gjorde hos Virre förra måndagen. En ny färg som jag
tyckte var skitläcker....men trivs inte med den färgen men men...det blir nya naglar
den 15/6.

Min älskade barnbarn Hugo...så söt.
Han blir bara mer och mer lik sin pappa Sebastian.

PS. Det blev lite skvaller hemma hos Lotta =) DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0