En hård helg.....=)

Kände att det var dax att pränta ner ett par ord.

Helgen har varit super!!! I går var vi och spelade
bowling ...skitkul men usch så dålig jag är...hihi...inget proffs
jag inte. Efter bowlingen åkte vi hem till Poffen och Carola där vi
åt smörgåstårta och festade till lite. Supertrevligt! Men innan
denna fest så jobbade jag.

Idag har vi varit och firat mina föräldrar som fyller år. Pappa
den 20 januari han fyllde 81 år och mamma den 29 januari och
hon blir 82 år. Vi fick varm smörgåstårta. MUMS!

Sedan var det bara att åka hem och sätta igång med alla matlådor
och nu är de klara. Ska slappa lite resten av kvällen tänkte titta på
Ett fall för Frost som vi spelade in i går.

hejsvejs/Ewa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0