Panik!

I dag slog det mig att det snart är februari och vips så är det sommar.
Tiden rusar iväg........

Jag trodde att jag skulle ha kommit en bit på min träningsresa
men så är inte fallet och jag börjar få panik....hua

Man vill ju inte gärna gå i sommar med den här världsdelen till rumpa, änglavingar på
armarna och volanger i midjan. Det är så man kräks. Hur ser man ut egentligen!!!! *L*

Har det inte varit det ena så har det varit det andra...så är det
men jag tror att latmasken är värst. Hur får man bort den?
Någon som vet?


(läs gärna min dotters inlägg om latmasken  några rader ner)

 "sådan mor sådan dotter" säger jag.



hejsvejs/Ewa 

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Jaa, tiden går undan...

Snart är det februari ja..

Det vet vi ju alla vad det innebär:

Jag har en ursäkt att grisa i mig TÅRTA!!!

(det gör jag ju ändå, men säg inte det till nån)



Förresten vill du komma hit på tisdag kl 12:30 och äta middag med mig och mormor och morfar?

Det borde du hinna va?

Det blir deras favoritmiddag: Kyckling med cantadou-ost =)

2009-01-28 @ 20:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0