Vad felas mig????

I snart en månads tid har jag hårbotten full av sår och tappar hår så det står härliga till.
Köpte hårtabletter i dag...hoppas att det ska blir bättre.

tror det beror på stress! det har varit mycke den senaste tiden. Nytt jobb, Mycket folk hemma under jul och nyår
sover dåligt. Känner att jag har krav att allt ska vara perfekt när det inte är det.

Så jag har bestämt mig för att ta det lugnt, försöka sova mycket och bara göra roliga saker.
Jag har tagit det lite lugnt med träning nu men jag promenerar och kör lite fitnessboll =)
Känner jag för att åka till Korpen och träna så gör jag det........känner jag för att promenera så gör jag det.
MEN...jag sköter maten. Alltid något.

Jag känner av lite på morgonen vad det blir gjort denna dag. Om jag vill slappa, träna, promenera
eller träffa en kompis snacka skit och ta en kopp kaffe. 
Så får det vara ett tag.

I morgon ska jag till Harmoni och plocka ögonbrynen och efter det ska jag träffa Tuula.
hejsvejs/Ewa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0