Vilken dag!

Min dag började 10 minuter över fem i morse när mobilen plingade.... min dotter Johanna undrade om jag kunde köra Tindra till dagis...de skulle cykla annars men i det här snöovädret är det ju inte så roligt precis.....så det var bara att gå upp och slå på kaffe bryggaren (för kaffe måste man ju ha först)jag hämtade Tindra halv sju sen hem och duscha , göra mig snygger,äta frukost och bädda sen blev det willy´s storhandla och när jag kom ut därifån så pinglade till i mobilen och det var min dotter Emmelie som undarde om jag kunde hämta henne och Ninja halv tolv vid dagiset...de ville inte gå i det här ovädret. Bara att fara dit och hämta...sen hem, äta middag och sedan åka till jobbet. När jag kom hem så kände jag hur trött jag var av allt detta flängande.....så det blev två glas vin =) God natt alla hejsvej från världens snyggaste Ewa

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Det var verkligen jättesnällt att du hämtade oss idag.

Jag var nära tårar att behöva tvingas ut i detta vädret.

Men du vet oxå att om du inte kan/hinner eller vill hämta så behöver du inte.

Det förstår jag såklart.

2009-03-28 @ 00:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0